Forum

#1   Golfspel

pelleu Skapad: 2008-08-23 17:17:02

HEJ alla Skåningar,
Den 3/9 flyttar jag till Landskrona och söker på detta vis nya spelkamrater, helst från Landskrona Gk. Jag kan när som helst så hör av er så tar vi en runda.
Pelleu

#2   RE:Golfspel

Torsten Skapad: 2008-08-25 16:35:22

Hej Pelle

Du skulle ju fixa min slice på 5 minuter... så jag kommer gärna. Har inte spelat Landskrona, så det är ytterligare ett bra skäl förstod jag.

//Torsten

Startsida Forum | Till Toppen

#3   RE:Golfspel

BMW323 Skapad: 2008-08-25 18:42:01

Hänger gärna på eftersom Landskrona är min hemmabana. / Janne

#4   RE:Golfspel

swinga Skapad: 2008-08-25 21:58:15

En GTH på Landskrona, kanske..?
/Agneta

#5   RE:Golfspel

BMW323 Skapad: 2008-08-26 09:17:12

Hör av dig om du vill spela, jag kan alla dagar
Janne

#6   RE:Golfspel

pelleu Skapad: 2008-08-26 21:33:42

Just nu är vi en fyrboll och varför inte ses den 5/9. Vi kan börja med en stund på drivingrangen, Torsten din slice, och sedan en lunch med följande spel.
Hör av er igen så bokar jag en tid!!
GTH kommer lite senare när jag känner mig mer hemmastadd i Klubben(vet hur det funkar)
Pelle

#7   RE:Golfspel

Torsten Skapad: 2008-08-27 07:47:52

Alla har ju inte förmånen att ta sig fritt när som helst. Den 5:e är ju en fredag... Skrev du fel kanske? Jag kryssar i almanackan och hoppas det ska gå bra.

//Torsten

#8   RE:Golfspel

Matz Skapad: 2008-08-31 09:38:34

Jag skulle oxå gärna hakat på men vardagslivets yrkesarbetande tar för mycket tid av ens fritid....:-( Man skulle varit pensionär då hadde man bara stått till statens förfogande och kunnat spela golf när som helst....:-) Vi får försöka ta en runda på en helg vi andra som inte kan spela på vardagar....:-) MVH Mats J

#9   RE:Golfspel

pelleu Skapad: 2008-09-10 18:18:49

Hej igen,
250 medlemmar har läst denna tråd. Erbjudande om en golfrunda endast 6 st.??????
Pelle

Hur det funkar.

Kommentarer i trådar kallas inlägg. Alla besökare kan läsa hela forumet men bara medlemmar kan starta nya trådar och skriva inlägg.

Enkla regler

Vi utgår från att du har både gott omdöme, sunt förnuft och uppför dig kamratligt när du deltar i Forum! Och det gäller både mot dess medlemmar och sajten.

Viktigt är också att du inte avviker från ämnet du deltar i. Vill du börja diskutera något annat än vad som ryms inom det trådskaparen avsett så ska du skapa en ny tråd och driva din fråga där.

Har du förslag, problem, frågor m.m. Skicka ett meddelande.

För att vi ska kunna göra denna sajt så bra som möjligt så behöver vi hjälp från dig. Vi tar gärna emot förslag och kommentarer om Singelgolfare.se.

Har du problem med något på sajten tveka inte att skicka ett meddelande till oss.

Mvh Singelgolfare.se