Forum

#1   TACK ALLA för en fantastisk nyårsvecka i Turkiet

Torsten Skapad: 1/5/2009 11:50:57 AM

Vilken vecka vi hade!. Även om det råkade vara Turkiets kallast på 14 år så räckte det med en extra tröja för oss nordbor.

Sol och härlig vårvärme på eftermiddagarna uppskattades, även om vi inte gick i shorts hela veckan.

Jag är glad att vi valde Soueno som hotell för oss. Jag fick många positiva kommentarer på både hotellet som sådant samt att det var ett "riktigt" golfhotell som låg direkt på banan , så att säga. Att det bara var 200 meter till banorna var mycket praktiskt.

Tack Ulla för att du skapar ordning i tävlandet, tack Micke på FairwayTours för ditt engagemang och dina kontakter. Och tack alla såväl nya som gamla bekantskaper för en härlig vecka.

Som jag sa avslutnignsvis på bussen så fortsätter vi nu med planering för nya aktiviteter.

Mvh Torstn

#2   RE:TACK ALLA för en fantastisk nyårsvecka i Turkiet

ulla Skapad: 1/5/2009 7:52:53 PM

Det är ju inte svårt att ordna tävlingar för sådana deltagare.
Det vilade inga ledsamheter över den gruppen inte.
Inte ens när det blev fel var det någon som knorrade.

Tack för en härlig vecka. Hoppas vi ses snart igen.

Ulla

Startsida Forum | Till Toppen

#3   RE:TACK ALLA för en fantastisk nyårsvecka i Turkiet

Magritte Skapad: 1/5/2009 10:20:14 PM

TACK Torsten och Ulla för en härlig golfvecka med trevligt golfspel och god mat. Sueno var verkligen ett toppenhotell. Kul med så många glada och lättsamma personer.
Micke ett stort tack till dig också.

Margareta

#4   RE:TACK ALLA för en fantastisk nyårsvecka i Turkiet

Irene Skapad: 1/6/2009 2:26:50 PM

Tack Torsten, Ulla och alla andra för en
trevlig vecka i Turkiet

Irené

#5   RE:TACK ALLA för en fantastisk nyårsvecka i Turkiet

Christina-P Skapad: 1/8/2009 6:03:55 PM

Tack till framförallt Ulla, Torsten och Micke för en jättetrevlig och välarrangerad golfvecka. Det var ett riktigt trivsamt gäng som jag gärna träffar igen.

Christina P

#6   RE:TACK ALLA för en fantastisk nyårsvecka i Turkiet

Hummern Skapad: 1/9/2009 6:56:21 PM

Tackar er alla....
Gillade läget gött. Det var all-inclusive och inte sista gången heller. Vi ses igen.
Roger.

#7   RE:TACK ALLA för en fantastisk nyårsvecka i Turkiet

Nini Skapad: 1/12/2009 2:31:37 PM

Tack Torsten, Ulla, Micke och alla andra för en
jättefin vecka i Turkiet. Nu är jag nästan frisk efter den hemska förkylningen/influensan, tur att toppen kom efter hemkomsten.

Nini

Hur det funkar.

Kommentarer i trådar kallas inlägg. Alla besökare kan läsa hela forumet men bara medlemmar kan starta nya trådar och skriva inlägg.

Enkla regler

Vi utgår från att du har både gott omdöme, sunt förnuft och uppför dig kamratligt när du deltar i Forum! Och det gäller både mot dess medlemmar och sajten.

Viktigt är också att du inte avviker från ämnet du deltar i. Vill du börja diskutera något annat än vad som ryms inom det trådskaparen avsett så ska du skapa en ny tråd och driva din fråga där.

Har du förslag, problem, frågor m.m. Skicka ett meddelande.

För att vi ska kunna göra denna sajt så bra som möjligt så behöver vi hjälp från dig. Vi tar gärna emot förslag och kommentarer om Singelgolfare.se.

Har du problem med något på sajten tveka inte att skicka ett meddelande till oss.

Mvh Singelgolfare.se