Forum

#1   Tingeling tingeling goes Russia

Torsten Skapad: 2009-03-19 12:44:08

Jag som numera inte ser fram emot Melodifestivalen på samma sätt som tidigare, missade såklart Tingeling tingeling goes Russia. Efter alla skriverier så måste jag så klart kolla upp vad det hela rörde sig om.

Och det var väl länge sedan jag skrattade så!! Helt i min smak. Kreativt, svulstigt och skamlöst. Och ändå med klass och med glimten i ögat. Så sjukt "dåligt" det var. Grotesco rules.

http://svtplay.se/v/1481181/melodifestivalen/tingeling_goes_russia?sb,k105608,1,f,105608

Redan en av de mest nerladdade låtarna från Toutube, läste jag idag.

//T

Hur det funkar.

Kommentarer i trådar kallas inlägg. Alla besökare kan läsa hela forumet men bara medlemmar kan starta nya trådar och skriva inlägg.

Enkla regler

Vi utgår från att du har både gott omdöme, sunt förnuft och uppför dig kamratligt när du deltar i Forum! Och det gäller både mot dess medlemmar och sajten.

Viktigt är också att du inte avviker från ämnet du deltar i. Vill du börja diskutera något annat än vad som ryms inom det trådskaparen avsett så ska du skapa en ny tråd och driva din fråga där.

Har du förslag, problem, frågor m.m. Skicka ett meddelande.

För att vi ska kunna göra denna sajt så bra som möjligt så behöver vi hjälp från dig. Vi tar gärna emot förslag och kommentarer om Singelgolfare.se.

Har du problem med något på sajten tveka inte att skicka ett meddelande till oss.

Mvh Singelgolfare.se