Forum

#1   Spelkompisar i Stockholmstrakten

LeifVasastan Skapad: 2009-06-08 12:23:41

Hej alla singelgolfare i Stockholmstrakten.

Nu måste vi aktivera oss och fixa lite kul spel runt Stockholm. Själv är jag medlem i Österåker men spelar var som helst. Det är alltid roligt att prova nya banor.

Vem vill vara med och arrangera något. Vi kan börja enkelt och bara välja bana dag och tid. Så får var och en boka själv. Eller hör av er till mig så bokar vi något tillsammans.

Leif i Vasastan med 35 i hcp

#2   RE:Spelkompisar i Stockholmstrakten

Redaktionen Skapad: 2009-06-08 12:56:42

Hej Leif
Bra initiativ. Jag har sänt ut ett Nyhetsbrev till alla medlemmar och lovordat ditt initiativ.

Hoppas du får svar så att ni får ihop en golfträff i sommar!

//Red

Startsida Forum | Till Toppen

#3   RE:Spelkompisar i Stockholmstrakten

Bjorn Skapad: 2009-06-08 14:00:52

Hej Leif, Vore kul med en Stockholmsträff, ställer gärna upp och hjälper till.

#4   RE:Spelkompisar i Stockholmstrakten

Klangebo Skapad: 2009-06-08 18:38:22

Hej !
Det skulle vara bra om det blev lite aktiviteter
i Stockholmsområdet och inte bara i Skåne och södra västkusten.
Jag bor i Nyköping så det är svårt att härifrån göra några planer men jag kommer gärna om det går att få till det. Lennart Stenhoff
stenhoff@horn.nykoping.nu

#5   RE:Spelkompisar i Stockholmstrakten

Nidann Skapad: 2009-06-08 20:38:19

Kan en dalkulla som dyker upp i huvudstaden ibland få vara med då det passar?
undrar Nidann

Hur det funkar.

Kommentarer i trådar kallas inlägg. Alla besökare kan läsa hela forumet men bara medlemmar kan starta nya trådar och skriva inlägg.

Enkla regler

Vi utgår från att du har både gott omdöme, sunt förnuft och uppför dig kamratligt när du deltar i Forum! Och det gäller både mot dess medlemmar och sajten.

Viktigt är också att du inte avviker från ämnet du deltar i. Vill du börja diskutera något annat än vad som ryms inom det trådskaparen avsett så ska du skapa en ny tråd och driva din fråga där.

Har du förslag, problem, frågor m.m. Skicka ett meddelande.

För att vi ska kunna göra denna sajt så bra som möjligt så behöver vi hjälp från dig. Vi tar gärna emot förslag och kommentarer om Singelgolfare.se.

Har du problem med något på sajten tveka inte att skicka ett meddelande till oss.

Mvh Singelgolfare.se