Forum

#1   Välkomna till Eslöv

Leif Skapad: 2009-06-08 16:53:11

Jag tycker att det börjar vara alldeles för tyst här på saiten.
Därför kommer jag med en inbjudan till den vanliga, årliga golfträffen på Eslövs golfklubb.
Den blir söndagen den 28 juni.
Har några starttider med första start 11.00.
Det är problem med att skicka inbjudan via GTH på Golfkompis.se så ni måste anmäla ert intresse på annat sätt. Det lättaste borde vara att logga in här och sedan skicka ett mail till mitt användarnamn: leif
Jag behöver ha namn, och "nickname" klubb, hcp och det numera obligatoriska golf-id.
Ni kan alternativt få ringa mig på 0708-881456

Hoppas på att få både se nya ansikten och gamla bekanta.

"Torsten" (chefen) har lovat hjälpa mig med upplägget här på saiten

Välkomna
Leif1

#2   RE:Välkomna till Eslöv

Redaktionen Skapad: 2009-06-11 10:47:11

Glöm inte anmäla er till Leifs träff i Eslöv. Kolla listan på Golfkompis.se. Redan flera herrar anmälda.
MEN inga damer! Var är ni någonstans den söndagen?

//Red

Startsida Forum | Till Toppen

#3   RE:Välkomna till Eslöv

Leif Skapad: 2009-06-19 12:33:06

Hej igen,

Vill påminna om golfen den 28:e juni.

Behöver ha din anmälan senast onsdag kväll den 24:e. Sen ska golfklubben lägga in era golfid och lotta bollarna.

Det är inte så många platser kvar så skynda dig och kom med din anmälan.

Jag gick in på vädersaiten www.yr.no och kollade vädret för Eslöv nästa söndag.
Det blir sol och omkring 25 grader.

Hälsningar
Leif

#4   RE:Välkomna till Eslöv

Chipsan Skapad: 2009-06-29 06:21:36

Tack Leif för en trevlig golfträff i Eslöv! Härligt att träffa så många glada och positiva golfare.
Vill slå ett slag för vår träff i Värpinge på lördag 4/7.Det går att anmäla sig fram till och med torsdag.
Hälsningar Chipsan/Görel

Hur det funkar.

Kommentarer i trådar kallas inlägg. Alla besökare kan läsa hela forumet men bara medlemmar kan starta nya trådar och skriva inlägg.

Enkla regler

Vi utgår från att du har både gott omdöme, sunt förnuft och uppför dig kamratligt när du deltar i Forum! Och det gäller både mot dess medlemmar och sajten.

Viktigt är också att du inte avviker från ämnet du deltar i. Vill du börja diskutera något annat än vad som ryms inom det trådskaparen avsett så ska du skapa en ny tråd och driva din fråga där.

Har du förslag, problem, frågor m.m. Skicka ett meddelande.

För att vi ska kunna göra denna sajt så bra som möjligt så behöver vi hjälp från dig. Vi tar gärna emot förslag och kommentarer om Singelgolfare.se.

Har du problem med något på sajten tveka inte att skicka ett meddelande till oss.

Mvh Singelgolfare.se