Forum

#1   Reservera 10 juli, 8 och 30 aug för singelspel i Stockholm

LeifVasastan Skapad: 2009-06-11 22:40:52

I dag bestämde Björn och jag att vi skulle ordna lite golf för oss singlar i Stockholmstrakten. De dagar vi enades om var
Fredagen den 10 juli
Lördagen den 8 aug
Söndagen den 30 aug

Alla dagar med start kl 13.00 och avslutas med gemensam middag.

Ytterligare information kommer. Men anmäl ert preliminära intresse här som inlägg i denna tråd.

Leif

#2   RE:Reservera 10 juli, 8 och 30 aug för singelspel i Stockholm

stilisten Skapad: 2009-06-12 22:26:37

Hej,har inte kollat almanackan,men jag är gärna med vid någon/några tillfällen.Kul att ni tar tag i detta !
Lisa

Startsida Forum | Till Toppen

#3   RE:Reservera 10 juli, 8 och 30 aug för singelspel i Stockholm

Redaktionen Skapad: 2009-06-13 13:42:43

Hej Leif
Jag planerar också för att åka till Stockholm och vara med den 10 juli i alla fall. Några dagars semester i Huvudstaden med golf ser jag fram emot.

//Torsten

#4   RE:Reservera 10 juli, 8 och 30 aug för singelspel i Stockholm

ulla Skapad: 2009-06-14 20:45:53

Hej Leif!
Det låter trevligt. Kan tänka mig ett besök i huvudstaden. 10:e juli var tom i almanackan så den tar vi.
Hoppas man klarar språket bara. ;-)

Ulla

#5   RE:Reservera 10 juli, 8 och 30 aug för singelspel i Stockholm

Erik Skapad: 2009-06-15 21:17:54

Hej
Jag är intresserad av spel den 10 juli och ev. de andra datumen också.
Mvh Erik

#6   RE:Reservera 10 juli, 8 och 30 aug för singelspel i Stockholm

Bjorn Skapad: 2009-06-18 14:25:24

SEMESTERGREENFEE 22 JUNI - 31 JULI 2009
Mellan den 22/6 - 31/7 alla vardagar, spelar du 18 hål på Österled för 350:- och Västerled för 400:- inklusive dagens lunch samt polett

#7   Kom men förslag på bana till den 10 juli

LeifVasastan Skapad: 2009-06-21 14:57:08

I morgon måndag 22 juni tänker jag börja leta efter en lämplig bana i Stockholmstrakten för vårt singelspel den 10 juli.

Har du något förslag - fram med det.

Vill du vara med? Gör en preliminär anmälan så jag vet på ett ungefär hur många vi blir.

Leif bående i Vasastan

Hur det funkar.

Kommentarer i trådar kallas inlägg. Alla besökare kan läsa hela forumet men bara medlemmar kan starta nya trådar och skriva inlägg.

Enkla regler

Vi utgår från att du har både gott omdöme, sunt förnuft och uppför dig kamratligt när du deltar i Forum! Och det gäller både mot dess medlemmar och sajten.

Viktigt är också att du inte avviker från ämnet du deltar i. Vill du börja diskutera något annat än vad som ryms inom det trådskaparen avsett så ska du skapa en ny tråd och driva din fråga där.

Har du förslag, problem, frågor m.m. Skicka ett meddelande.

För att vi ska kunna göra denna sajt så bra som möjligt så behöver vi hjälp från dig. Vi tar gärna emot förslag och kommentarer om Singelgolfare.se.

Har du problem med något på sajten tveka inte att skicka ett meddelande till oss.

Mvh Singelgolfare.se