Forum

#1   Klar med bana till lördag 8 augusti

LeifVasastan Skapad: 2009-07-27 16:03:59

Vi spelar på Johannesberg Golf & Country Club som ligger efter väg 77 mellan Rimbo och Gottröra, ca 65 km från Stockholm och 35 km från Uppsala.

Vi samlas innan till en gemensam lunch. Bokar bord när jag vet hur många vi blir. 80 kr kostar dagens lunch som beställes och betalas på plats. Tid 11.45

Vi har följande starttider. 12.40, 12.50, 13.00 och 13.10

Två alternativ att delta:
1. Åka med mig i min minibuss från Stockholm. Samling vid Odenplan lördag kl 09.45 för avfärd kl 10.00. (Vi kan göra ett eller två upp-plock-stopp på vägen) Plats finns för mig och 6 passagerare med golfbagar men inga vagnar. Total kostnad greenfee och resa 310 kr. Betalning görs genom insättning på mitt bankgiro 336-8511. Lördagslunch - 80 kr - betalar var och en på plats.

2. Åka med egen bil till Johannesberg Golf & Country Club, sommargreenfee 250 kr som enligt klubben inte kan kombineras med någon annan rabatt. Ordinarie greenfee 380 kr. Lördagslunch - 80 kr - betalar var och en på plats.

Anmälan görs till LeifVasastan eller leif@ab.se

Uppge: Namn, GolfID, mobilnr och e-postadress samt om du vill delta i gemensam lunch.
Vänligen

Leif Malmborg

#2   Mer info om 8 och 29-30 aug kommer under Aktiviteter

LeifVasastan Skapad: 2009-07-27 16:07:01

Mer info om lördagen den 8 aug och Helgen 29-30 aug kommer under aktiviteter. Helgen 29-30 spelar vi i Katrineholm och Nyköping.

Leif

Startsida Forum | Till Toppen

Hur det funkar.

Kommentarer i trådar kallas inlägg. Alla besökare kan läsa hela forumet men bara medlemmar kan starta nya trådar och skriva inlägg.

Enkla regler

Vi utgår från att du har både gott omdöme, sunt förnuft och uppför dig kamratligt när du deltar i Forum! Och det gäller både mot dess medlemmar och sajten.

Viktigt är också att du inte avviker från ämnet du deltar i. Vill du börja diskutera något annat än vad som ryms inom det trådskaparen avsett så ska du skapa en ny tråd och driva din fråga där.

Har du förslag, problem, frågor m.m. Skicka ett meddelande.

För att vi ska kunna göra denna sajt så bra som möjligt så behöver vi hjälp från dig. Vi tar gärna emot förslag och kommentarer om Singelgolfare.se.

Har du problem med något på sajten tveka inte att skicka ett meddelande till oss.

Mvh Singelgolfare.se