Forum

#1   Golfträff i maj

Camilla Skapad: 2010-04-08 18:13:26

Tänkte undersöka om det är nån som har intresse av att komma till Romeleåsens golfbana den 14 maj.
Min ide är att först ha en timme med våran pro.
Som jag informerar ifall intresse finns.
För att äta en lunch på vår nyöppnade krog.
Efter detta kan vi spela 9 eller 18 hål.
Sen avsluta träffen på kogen med nåt lättare.
Vi har avtal med sydpolen.
Annars kostar en greenfee 340kr vardagar.
Priset för maten står man själv för. Kostnaden för protimmen delar vi på.
Tänkte att vi kunde bli 14- max 20 st.
Låter det kul. Den 14 maj är en fredag en klämdag. Hopas att det är fler än jag som kan ta ledigt. På återseende.Camilla

#2   RE:Golfträff i maj

Redaktionen Skapad: 2010-04-09 12:44:42

Hej Camilla
Bra initiativ tycker jag!

Du kan skriva mer på din sida och där lägga upp skärmnamnen på de som vill vara med.

Mvh Torsten

Startsida Forum | Till Toppen

#3   RE:Golfträff i maj

Camilla Skapad: 2010-04-23 22:24:03

Det blir ingen golf den 14/5. Då endast en person har visat sig intresserad. Så jag ställer in denna dag och hoppas att fler är intresserade att spela golf en annan dag.
MVH Camilla

#4   RE:Golfträff i maj

hurtbullen Skapad: 2010-04-30 20:22:17

Hej Camilla vilket trevligt initiativ skulle gärna komma men arbetar själv på Eslövs Golfklubb och kan tyvärr inte ta ledigt själv. Men hoppas på fler såna träffar. Jag ordnar gärna en hos oss någon gång. Hälsningar Hurtbullen

#5   RE:Golfträff i maj

hurtbullen Skapad: 2010-04-30 20:23:14

Hej Camilla vilket trevligt initiativ skulle gärna komma men arbetar själv på Eslövs Golfklubb och kan tyvärr inte ta ledigt själv. Men hoppas på fler såna träffar. Jag ordnar gärna en hos oss någon gång. Hälsningar Hurtbullen

#6   RE:Golfträff i maj

Ibsen Skapad: 2010-05-01 16:43:08

Jättetrevligt initiativ, och jag skulle gärna hänga på, men jag bor i Stockholm och Romeleåsen ligger just den helgen lite för långt bort, men en annan gång :-)
Hälsar
Gunbritt

#7   RE:Golfträff i maj

Baggi Skapad: 2010-05-04 13:34:42

Tack för initiativet! Är dock konvalecent fram till början av juni, annars hade jag varit med.
Hoppas på fler chanser!!
Hälsningar
Baggi

Hur det funkar.

Kommentarer i trådar kallas inlägg. Alla besökare kan läsa hela forumet men bara medlemmar kan starta nya trådar och skriva inlägg.

Enkla regler

Vi utgår från att du har både gott omdöme, sunt förnuft och uppför dig kamratligt när du deltar i Forum! Och det gäller både mot dess medlemmar och sajten.

Viktigt är också att du inte avviker från ämnet du deltar i. Vill du börja diskutera något annat än vad som ryms inom det trådskaparen avsett så ska du skapa en ny tråd och driva din fråga där.

Har du förslag, problem, frågor m.m. Skicka ett meddelande.

För att vi ska kunna göra denna sajt så bra som möjligt så behöver vi hjälp från dig. Vi tar gärna emot förslag och kommentarer om Singelgolfare.se.

Har du problem med något på sajten tveka inte att skicka ett meddelande till oss.

Mvh Singelgolfare.se