Forum

#1   singelgolfare i gbg, 28 maj på stan + 29 maj på banan

gurra63 Skapad: 2010-04-16 23:40:59

Hej alla,
är det något som är intresserad av en trevlig kväll i göteborg?
Mitt förslag är att vi sammansluter på palace i centrala göteborg och att vi spelar en runda på Lysegårdens GK på lördagen den 29 maj (bokas via golf.se). En bra bana (Niklas Fasth hemmabana) och jättebra mat i restaurangen (fisksoppan är kanon).
mvh gurra63

#2   RE:singelgolfare i gbg, 28 maj på stan + 29 maj på banan

ladycobra Skapad: 2010-05-04 13:17:29

Vilket strålande intiativ du har kommit upp med Gurra63. Hoppas det kommer fler tillfällen att träffas om detta slår väl ut:-)
hälsn Ladycobra

Startsida Forum | Till Toppen

#3   RE:singelgolfare i gbg, 28 maj på stan + 29 maj på banan

gurra63 Skapad: 2010-05-04 22:11:14

Det får vi verkligen hoppas:) Jag skall se om jag inte kan dra med mig några singlar till palace ! Banan är öppen, om än med hålpipade och dressade greener. Men dom tar sig dag för dag!
/gurra63

#4   RE:singelgolfare i gbg, 28 maj på stan + 29 maj på banan

golfanki Skapad: 2010-05-08 16:03:02

Håller med ladycobra om att det var en bra idé, tyvärr har jag förhinder. Hoppas tillfället kommer igen./Hälsningar Golfanki

#5   RE:singelgolfare i gbg, 28 maj på stan + 29 maj på banan

Spoon56 Skapad: 2010-05-11 11:30:51

Låter toppenkul, måste kolla kalendern!

#6   RE:singelgolfare i gbg, 28 maj på stan + 29 maj på banan

gurra63 Skapad: 2010-05-17 11:12:13

pga dåligt intresse skjuter vi upp arrangemanget till hösten. Hoppas på bättre uppslutning då! Ha en go'sommar! /gurra63

Hur det funkar.

Kommentarer i trådar kallas inlägg. Alla besökare kan läsa hela forumet men bara medlemmar kan starta nya trådar och skriva inlägg.

Enkla regler

Vi utgår från att du har både gott omdöme, sunt förnuft och uppför dig kamratligt när du deltar i Forum! Och det gäller både mot dess medlemmar och sajten.

Viktigt är också att du inte avviker från ämnet du deltar i. Vill du börja diskutera något annat än vad som ryms inom det trådskaparen avsett så ska du skapa en ny tråd och driva din fråga där.

Har du förslag, problem, frågor m.m. Skicka ett meddelande.

För att vi ska kunna göra denna sajt så bra som möjligt så behöver vi hjälp från dig. Vi tar gärna emot förslag och kommentarer om Singelgolfare.se.

Har du problem med något på sajten tveka inte att skicka ett meddelande till oss.

Mvh Singelgolfare.se