Forum

#1   Varför händer det ingenting på saiten?

Leif Skapad: 2010-06-01 22:39:46

Tidigare år har jag alltid skickat ut en inbjudan till spel på Eslövs utmärkta bana. Nu har det blivit alldeles för komplicerat att göra detta tycker jag.
När vi använde saiten golfkompis.se så kunde man bjuda in genom något som hette GTH. (Golf Till Helgen). Tycks inte fungera längre och på singelgolfare finns ingen sån kanal.
Har läst redaktionens PM om att prioritera. Inget händer!! Finns det ingen tid över numera i redaktionen.?

Sitter här och funderar på om jag trots all tysthet på saiten skulle ta och bjuda in till spel en sista gång för min del. Just nu är jag inte kapabel att spela golf beroende på ett litet problem med hälsan. Men hoppas det ska lösa sig snart. Om inte annat så kan jag ju arrangera tävlingen. Vi brukar alltid vara ett stort gäng som har det trevligt.

JA NU HAR JAG BESTÄMT MIG.
Välkomna till spel på Eslövs GK lördag den 3 juli. Hoppas på spel från kl 11.00. Kan bli någon förskjutning i tid.
Som vanligt först till kvarn.
Ska bekräfta detta med vår receptionen i morgon. Vi har en aktiv medlem där som jag hoppas få hjälp av.

Du som vill delta skickar din anmälan direkt till min mailadress: leif@hellsten.st
Var vänlig uppge namn, nickname, golfid, klubb, hcp och din egen mailadress så att jag kan upprätt en sändlista så småningom.

Bor du uppåt landet så planera in ett par semesterdagar och kom hit.

Leif

#2   RE:Varför händer det ingenting på saiten?

Camilla Skapad: 2010-06-02 22:01:22

Bra initiativ tycker jag. Ska kolla om jag kan. Mvh Camilla

Startsida Forum | Till Toppen

Hur det funkar.

Kommentarer i trådar kallas inlägg. Alla besökare kan läsa hela forumet men bara medlemmar kan starta nya trådar och skriva inlägg.

Enkla regler

Vi utgår från att du har både gott omdöme, sunt förnuft och uppför dig kamratligt när du deltar i Forum! Och det gäller både mot dess medlemmar och sajten.

Viktigt är också att du inte avviker från ämnet du deltar i. Vill du börja diskutera något annat än vad som ryms inom det trådskaparen avsett så ska du skapa en ny tråd och driva din fråga där.

Har du förslag, problem, frågor m.m. Skicka ett meddelande.

För att vi ska kunna göra denna sajt så bra som möjligt så behöver vi hjälp från dig. Vi tar gärna emot förslag och kommentarer om Singelgolfare.se.

Har du problem med något på sajten tveka inte att skicka ett meddelande till oss.

Mvh Singelgolfare.se