Forum

#1   IGA i juni - sällskapstävling den 12:e tex??

hcp15 Skapad: 2011-05-01 17:12:14

Ponera att man kan få loss några tider på tex IGA efter lunch en söndag (12:e kanske) i juni. Ponera att man träffas, lunchar, o sen spelar sällskapstävling modell pb. Ponera att tiderna finns men att man själv bokar in o pröjsar den gf som blir (ev kan något rabatterat ordnas)
IGA är en bit att åka till, men en rätt kul bana.. O dom har en härlig terass att sitta på om vädret är på topp.

Skulle nån vara intresserad??

#2   RE:IGA i juni - sällskapstävling den 12:e tex??

hcp15 Skapad: 2011-05-01 17:14:09

Förtydliganden: jag har inte kollat om det finns tider eller om det krockar med tävling där. Jag har inte kollat nånting alls - jag bara undrar om detta singelgolfarforum är såpass vid liv att nån vill hänga på ett litet evenemang.. Om svar ja - då kan man ju börja planera på riktigt...

Startsida Forum | Till Toppen

#3   RE:IGA i juni - sällskapstävling den 12:e tex??

Bjorn Skapad: 2011-05-02 08:08:04

Du vet att jag är definitivt på! Då är vi en ½ fyrboll, ett steg på vägen. Komigen ni andra där ute också!

#4   RE:IGA i juni - sällskapstävling den 12:e tex??

Redaktionen Skapad: 2011-05-06 08:16:34

Hej
Då är redaktionen och med på banan så att säga för att vara lite vitsig. Jag sköter just nu SG under tiden jag TÅGpendlar till jobbet. Tyvärr kan jag nog inte vara med på IGA - men berätta gärna för resten av sajten vad det betyder/står för.

hcp15 som verkar ha tagit initiativet till träffen får hålla kontakten med mig så ska jag lägga ut info när den kommer in .

//Torsten

#5   RE:IGA i juni - sällskapstävling den 12:e tex??

hcp15 Skapad: 2011-05-06 12:42:01

IGA = International Golf Arlanda...

:-)

#6   RE:IGA i juni - sällskapstävling den 12:e tex??

Redaktionen Skapad: 2011-05-06 16:46:45

Jaja... det är inte så lätt att veta för en sörlänning

;-)

#7   RE:IGA i juni - sällskapstävling den 12:e tex??

kate Skapad: 2011-05-08 18:34:33

Hej,

Låter som ett trevligt initiativ. Hänger jättegärna på:)

#8   RE:IGA i juni - sällskapstävling den 12:e tex??

penguin Skapad: 2011-05-08 18:54:34

Hej, Hänger gärna med!

#9   RE:IGA i juni - sällskapstävling den 12:e tex??

hcp15 Skapad: 2011-05-09 08:52:53

Hej - o så kul att så många är intresserade, men jag får göra en pudel, bita i ett surt äpple, ta på dunmstrut osv osv - för DM går på IGA den 12 juni... Förlåt, verkligen dumt att inte kolla det först! jag var ltie för ivrig.

Vi måste hitta antingen annan bana samma dag, eller annan dag!

Hjälp!

#10   RE:IGA i juni - sällskapstävling den 12:e tex??

kate Skapad: 2011-05-09 17:28:09

Hej - vad med Kungsängen eller någon av Huvudstadens banor?

#11   RE:IGA i juni - sällskapstävling den 12:e tex??

hcp15 Skapad: 2011-05-10 10:03:26

Jag som drog igång detta KAN inte det 12:e vilket är skruttigt värre. Men så vitt jag kan se har Kungsängen inga tävlingar då och jag kan fråga Anna på klubben om dom kan sätta av säg 3 bollar e lunch den 12 juni på Queens. Men sen måste jag släppa arrangemanget den 12:e o be någon annan hålla i tråden. VEM??
Jag är på Vreta och Åtvidaberg den helgen.. Bättre att nån annan råddar som dessutom är med o där. Sorry för trasslet...

Hur det funkar.

Kommentarer i trådar kallas inlägg. Alla besökare kan läsa hela forumet men bara medlemmar kan starta nya trådar och skriva inlägg.

Enkla regler

Vi utgår från att du har både gott omdöme, sunt förnuft och uppför dig kamratligt när du deltar i Forum! Och det gäller både mot dess medlemmar och sajten.

Viktigt är också att du inte avviker från ämnet du deltar i. Vill du börja diskutera något annat än vad som ryms inom det trådskaparen avsett så ska du skapa en ny tråd och driva din fråga där.

Har du förslag, problem, frågor m.m. Skicka ett meddelande.

För att vi ska kunna göra denna sajt så bra som möjligt så behöver vi hjälp från dig. Vi tar gärna emot förslag och kommentarer om Singelgolfare.se.

Har du problem med något på sajten tveka inte att skicka ett meddelande till oss.

Mvh Singelgolfare.se