Forum

#1   Är det ingen som använder Singelgolfare längre ?

adaa Skapad: 2011-05-02 22:30:37

Läser på Aktiviteter där står :
Pågående aktiviteter
Nyårsgolf 2010 - Hotel Sueno Turkiet
Känns inte aktuellt, eller vad tycker ni ?
// adaa

#2   RE:Är det ingen som använder Singelgolfare längre ?

hcp15 Skapad: 2011-05-03 07:59:36

Hej,
Jag har skrivit flera meddelanden till webmaster o kundtjänst o allt vad det heter för att försöka få lite uppdateringar på framsidan. Det ser ju för eländigt ut! Vad gör alla nya medlemmar kan man undra? Spanar runt bara? Och vad tycker man om en sida där inget händer?

På forumet får man inte så mkt respons heller, foruminlägg läses, men får nästan inga svar.. (ja utom du av mig nu då! :-)

Jag har försökt dra igång en liten aktivitet i juni i en forumtråd, men förutom stöd från Björn så verkar ingen tycka nånting, vare sig om tidpunkt, bana, idé eller något.

Kanske bättre försöka starta en golfavdelning inom SMW...
snöiga hälsningar från västerort

Startsida Forum | Till Toppen

#3   RE:Är det ingen som använder Singelgolfare längre ?

anki Skapad: 2011-05-03 22:42:42

En sån tråkig sida,händer ingenting:(

#4   RE:Är det ingen som använder Singelgolfare längre ?

hcp15 Skapad: 2011-05-04 15:35:28

Jomentitta!!
Nu har ju förstasidan faktiskt fått en ny liten text - inte illa.

Har vi tur kanske "aktivitetssidan" uppdateras också, så att den blir mer i tid med tiden så att säga. Eftersom vi medlemmar inte kan göra aktiviteter där - endast föreslå, och ett förslag är lagt i forumdelen, så kanske det iallafall kan leda någon vart.. Kanske.

#5   RE:Är det ingen som använder Singelgolfare längre ?

yara Skapad: 2011-05-05 19:31:00

Tyvärr verkar det som ursprunget till den här siten har gått och lagt sig. Det är synd för det finns absolut behov av den här typen av forum för singelgolfare. I Danmark finns en site som heter golfdaters.dk, tom. lite svenskar där! Hoppas någon orkar ta tag i det här, det finns många som vill vara med, tror jag!

#6   RE:Är det ingen som använder Singelgolfare längre ?

hcp15 Skapad: 2011-05-06 12:40:59

Jorå Yara :-)
Jag har faktiskt fått kontakt med "mannen bakom sajten" -- det finns hopp!! Klart vi ska kunna få lite fart på gänget.

En variant är ju att man ses nånstans på stan nån em o pratar lite om tänkbara speldagar...

Hur det funkar.

Kommentarer i trådar kallas inlägg. Alla besökare kan läsa hela forumet men bara medlemmar kan starta nya trådar och skriva inlägg.

Enkla regler

Vi utgår från att du har både gott omdöme, sunt förnuft och uppför dig kamratligt när du deltar i Forum! Och det gäller både mot dess medlemmar och sajten.

Viktigt är också att du inte avviker från ämnet du deltar i. Vill du börja diskutera något annat än vad som ryms inom det trådskaparen avsett så ska du skapa en ny tråd och driva din fråga där.

Har du förslag, problem, frågor m.m. Skicka ett meddelande.

För att vi ska kunna göra denna sajt så bra som möjligt så behöver vi hjälp från dig. Vi tar gärna emot förslag och kommentarer om Singelgolfare.se.

Har du problem med något på sajten tveka inte att skicka ett meddelande till oss.

Mvh Singelgolfare.se