Forum

#1   Vintergolf

MatsJ Skapad: 2011-11-30 21:08:20

Hej på er alla, så har den tiden på året inträffat när värmen och solen lyser med sin frånvaro och golfaren är en sällsynt gäst på golfbanan.

Här nere i skåne har vi dock inte än fått problem med minusgraderna än sålänge det enda som stör e regn och vind.

Har ställt undan mina klubbor, de tittar fram när solen tittar fram.....

Undrar hur många av er andra där ute i internetrymden har gjort likadant?

Vi måste försöka komma ut och spela mer ihopa nästa säsong:-)

Mats J

#2   Instämmer

MatsD Skapad: 2011-12-11 16:26:42

Själv försökte jag 2 ggr här i Uppsala.
I aug blev vi iallafall 3 st som gick ut på Upsala GK i fint väder.

Startsida Forum | Till Toppen

#3   RE:Vintergolf

gladan Skapad: 2011-12-28 10:31:05

Vem trodde att det blev golfväder i december.
Spelat tre rundor nu i julledigeten här iskåne.
En av banorna var ganska blöt, men den andra hur fin som helst :)
Ha ett gott nytt golfår . :))
Camilla.

#4   RE:Vintergolf

MatsJ Skapad: 2012-02-02 20:40:20

Japp nu har vi nått februari månad och suget efter att komma ut på banan blir större ch större och kylan biter bara värre och värre.
Jag lär inte komma ut tll golfbanan i denna månad heller, man får ta en runda i innomhushallen. Man kan slå med alla sina klubbor och man kan slå hur snett som helst men blir aldrig av med sin boll och fryser inte:-)

MatsJ

Hur det funkar.

Kommentarer i trådar kallas inlägg. Alla besökare kan läsa hela forumet men bara medlemmar kan starta nya trådar och skriva inlägg.

Enkla regler

Vi utgår från att du har både gott omdöme, sunt förnuft och uppför dig kamratligt när du deltar i Forum! Och det gäller både mot dess medlemmar och sajten.

Viktigt är också att du inte avviker från ämnet du deltar i. Vill du börja diskutera något annat än vad som ryms inom det trådskaparen avsett så ska du skapa en ny tråd och driva din fråga där.

Har du förslag, problem, frågor m.m. Skicka ett meddelande.

För att vi ska kunna göra denna sajt så bra som möjligt så behöver vi hjälp från dig. Vi tar gärna emot förslag och kommentarer om Singelgolfare.se.

Har du problem med något på sajten tveka inte att skicka ett meddelande till oss.

Mvh Singelgolfare.se