Forum

#1   Golfresa

Peter Skapad: 2012-02-06 18:25:43

Hej
Funderar på att åka på en golfresa nu till våren.
Är det någon som vet om det finns några bra resor där det även är singlar som åker. /Peter

#2   RE:Golfresa

mia Skapad: 2012-02-14 22:51:25

lite tråkigt utbud!
Antingen åker man på singelresor och det är bara Leif Singelgolf som ordnar eller också åker man på vanliga golfresor och har du otur som jag sist så är det bara par som åker ihop med kompisar dvs 4 st som spelar ihop varje dag.
Det enda annorlunda är nog Gustav Nyqvists resor Ryder cup för amatörer 12 mannalag som både tillåter par och singlar testa det!

Startsida Forum | Till Toppen

#3   RE:Golfresa

Peter Skapad: 2012-02-14 23:57:09

Tack Mia
Skall gå in och titta på det du rekommenderat. Har också åkt på många "vanliga" golfresor och det har varit tråkigt att så många håller fast och spelar med samma personer hela tiden. Jag tycker golf är en social sport och att man skulle finna nöja i att träffa nya bekantskaper.
Funderar just nu på en tvåveckors golfresa till Thailand, då arrangerar sunrisebeach.se, jag har hört att dom är ganska bra.
Finns det fler tips om golfresor och då framförallt om det finns för singlar mottages med tacksamhet.

/Peter

#4   RE:Golfresa

madonna Skapad: 2012-02-26 10:54:44

Hej
Jag kan tipsa om Buss-special. Är man singel så lottar dom vilka som spelar ihop (om man vill)
Jag är jätte nöjd med dom och åker igen med dom till Toscana i april/pia

#5   RE:Golfresa

Bjorn Skapad: 2012-03-01 09:04:57

Hej.
Jag var nere i Spanien för några veckor sedan och stötte ihop med en massa Svenska golfare(singlar, par, kompisar) De reste med Sunbirdie.se och var nere i 30 dagar med golf inkluderat varje dag, marknadsförs under namnet Longstay. Det kanske kan vara något att kolla upp. Lycka till

#6   RE:Golfresa

Peter Skapad: 2012-04-04 22:06:10

Hej
Nyss hemkommen från en golfresa till Thailand med www.sunrisebeach.se/
Det var jättebra med allt, prisvärt. Åker nog dit nästa år också men då lite tidigare på året, jan-febr.

//Peter

#7   RE:Golfresa

Arne Skapad: 2012-04-26 07:59:09

Hej alla golfare.
Kom till Spanien så ordnar jag boende samt startider till rabatterade priser. Spelarna lottas i olika grupper varje dag. Hemmabana samt spel på andra banor. Spanska restauranger , barer besöks. Utflykt en dag om intresse finns.
Mvh Arne

Hur det funkar.

Kommentarer i trådar kallas inlägg. Alla besökare kan läsa hela forumet men bara medlemmar kan starta nya trådar och skriva inlägg.

Enkla regler

Vi utgår från att du har både gott omdöme, sunt förnuft och uppför dig kamratligt när du deltar i Forum! Och det gäller både mot dess medlemmar och sajten.

Viktigt är också att du inte avviker från ämnet du deltar i. Vill du börja diskutera något annat än vad som ryms inom det trådskaparen avsett så ska du skapa en ny tråd och driva din fråga där.

Har du förslag, problem, frågor m.m. Skicka ett meddelande.

För att vi ska kunna göra denna sajt så bra som möjligt så behöver vi hjälp från dig. Vi tar gärna emot förslag och kommentarer om Singelgolfare.se.

Har du problem med något på sajten tveka inte att skicka ett meddelande till oss.

Mvh Singelgolfare.se