Forum

#1   Höstresa

Peter Skapad: 8/24/2012 7:05:39 AM

Hej
Var åker ni och golfar i höst? Tips om bra/prisvärda resmål med mycket golf, sol/bad, bra boende och lite håll i gång...
Jag själv åker till Tunisien med Easton golf vecka 44. Prisvärt och bra.

#2   RE:Höstresa

MatsD Skapad: 11/5/2012 7:21:25 PM

Hade bokat på Madeira men det blev ombokning pga Deguiefeber. Åker till Teneriffa. Har aldrig varit där så det ska bli spännande

Startsida Forum | Till Toppen

#3   RE:Höstresa

MatsD Skapad: 11/26/2012 9:25:22 PM

I veckan som gick var jag på Teneriffa och spelade. Banor som jag kan rekommendera är , Adeje Golfklubb och Los Amercas, båda banorna ligger i Playa de las Amercas på öns sydvästra del.

Startsida Forum | Till Toppen

Hur det funkar.

Kommentarer i trådar kallas inlägg. Alla besökare kan läsa hela forumet men bara medlemmar kan starta nya trådar och skriva inlägg.

Enkla regler

Vi utgår från att du har både gott omdöme, sunt förnuft och uppför dig kamratligt när du deltar i Forum! Och det gäller både mot dess medlemmar och sajten.

Viktigt är också att du inte avviker från ämnet du deltar i. Vill du börja diskutera något annat än vad som ryms inom det trådskaparen avsett så ska du skapa en ny tråd och driva din fråga där.

Har du förslag, problem, frågor m.m. Skicka ett meddelande.

För att vi ska kunna göra denna sajt så bra som möjligt så behöver vi hjälp från dig. Vi tar gärna emot förslag och kommentarer om Singelgolfare.se.

Har du problem med något på sajten tveka inte att skicka ett meddelande till oss.

Mvh Singelgolfare.se