Forum

#1   Vi planerar resa till Stockholmsområdet i augusti

Redaktionen Skapad: 2015-05-25 20:39:46

Hej alla Singelgolfare

Vi har fått flera påstötningar om att "komma upp" och hålla någon/några golfträffar i Stockholm med omnejd. Och även några möten av mer organisatorisk och samarbetande karaktär. Och det vill jag gärna. Bara det finns tid och plats i kalendern. Men om man inget gör händer inget. Så jag tittar nu på en resa som tidigast kan bli i månadsskiftet juli/aug.

Jag gör nog en långhelg av det och hoppas få ihop 2-3 rundor med er.

Vad är era tankar om detta?

Skriv och berätta i forumet så kan vi hålla en dialog levande.

Mvh Torsten

#2   RE:Vi planerar resa till Stockholmsområdet i augusti

pippi Skapad: 2015-05-26 06:38:19

jag är gärna med på lördagen, på söndagen 2/8 flyger jag utomlands tyvärr - om det är den helgen du menar.

Kul om det blir nåt här.

pippi

Startsida Forum | Till Toppen

#3   RE:Vi planerar resa till Stockholmsområdet i augusti

Redaktionen Skapad: 2015-05-26 16:46:39

Hej Pippi
OK. Noterar det. Är du borta hela månaden?

//T

#4   RE:Vi planerar resa till Stockholmsområdet i augusti

PatrikWiklund Skapad: 2015-06-13 13:35:17

Jag kan båda dagarna! :)

#5   RE:Vi planerar resa till Stockholmsområdet i augusti

Redaktionen Skapad: 2015-07-15 11:45:23

Hej
Vi har bestämt att vi är i Stockholm 21-23 augusti.

Då håller vi några golfträffar och hoppas du kan komma. Hör av dig till admin@singelgolfare.se och ge mig namn och golfid så kan vi hålla kontakt.

Mvh Torsten

#6   RE:Vi planerar resa till Stockholmsområdet i augusti

pippi Skapad: 2015-07-29 12:24:55

Wäsby är trevlig, har 27 hål o en bra restaurang. jag är medlem där ifall det kan vara till hjälp vid bokning om det förslaget kan passa..
mvh pippi

#7   RE:Vi planerar resa till Stockholmsområdet i augusti

Novatravel Skapad: 2016-07-13 16:04:12

Det låter jättekul.

#8   RE:Vi planerar resa till Stockholmsområdet i augusti

Redaktionen Skapad: 2016-07-15 06:29:47

Hej Novatravel
Jo vi hade riktigt trevligt. Hade hoppats på en resa även i år men det verkar inte hinnas med. Vi spelade 3 banor och hade en härlig utflykt på lördagskvällen med båt och räkor och ljumma vindar.

Mvh Torsten

Hur det funkar.

Kommentarer i trådar kallas inlägg. Alla besökare kan läsa hela forumet men bara medlemmar kan starta nya trådar och skriva inlägg.

Enkla regler

Vi utgår från att du har både gott omdöme, sunt förnuft och uppför dig kamratligt när du deltar i Forum! Och det gäller både mot dess medlemmar och sajten.

Viktigt är också att du inte avviker från ämnet du deltar i. Vill du börja diskutera något annat än vad som ryms inom det trådskaparen avsett så ska du skapa en ny tråd och driva din fråga där.

Har du förslag, problem, frågor m.m. Skicka ett meddelande.

För att vi ska kunna göra denna sajt så bra som möjligt så behöver vi hjälp från dig. Vi tar gärna emot förslag och kommentarer om Singelgolfare.se.

Har du problem med något på sajten tveka inte att skicka ett meddelande till oss.

Mvh Singelgolfare.se